حجت الاسلام خداداده شهادت جانباز سرافراز "دکتر مسعود فروتن" را تسلیت گفت
حجت الاسلام خداداده شهادت جانباز سرافراز "دکتر مسعود فروتن" را تسليت گفت
در پی شهادت مدیر کانون شیفتگان حضرت امام (ره) اصفهان ؛

حجت الاسلام خداداده شهادت جانباز سرافراز "دکتر مسعود فروتن" را تسلیت گفت

حجت الاسلام خداداده در پيامي شهادت جانباز سرافراز دکتر مسعود فروتن، مدير کانون فرهنگي هنري شيفتگان حضرت امام(ره) اصفهان را تسليت گفت.
شناسه خبر : 53892 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،  در پی شهادت جانباز سرافراز " دکتر مسعود فروتن" از فعالان جبهه فرهنگی و مدیر کانون فرهنگی هنری "شیفتگان حضرت امام(ره) اصفهان "، حجت الاسلام خداداده ، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در پیامی شهادت این جانباز سرافراز را به خانواده معزز شهید و همرزمان و همسنگران ایشان در سنگر مساجد تسلیت گفت. 


متن پیام به این شرح است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

" مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا"

خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادتند. برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام عصر ، در کوچه های پر فراز و نشیب روزگار همراه با  نشانِ جانبازی و ایثارگری، رسالت جهاد در میدان فرهنگی را نیز به دوش کشیدند.

اما قدم های ایشان هیچگاه زمین گیر خاک نشد و این اجر مجاهدتشان است که روح پر تمنای شان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید دکتر «مسعود  فروتن» از مجاهدان جبهه فرهنگی در سنگر مساجد را تهنیت می گویم که بایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. 

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و همرزمان این عزیز در سنگر مساجد ، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

امیدوارم همرزمان و هم سنگران این شهید عزیز در کانون های مساجد ، راه او را به شایسته ترین شکل در سنگر مسجد ادامه دهند.